maanantai 2. tammikuuta 2012

Kouluun...

Moikkapss ;) 


Otsikkoa kirjoittaessani meinasin kirjoittaa "ouluun..." ;D Semmonen pieni päivän piristys ;D 

Tänään siis paluu normi arkeen ja kouluun! Plääh. Ja alkokin tooosi upeesti koko koulu -.- Meillä oli eka tunti enkkua, ja mitäpä muutakaan kun kirjat vaan kotona ja opelta huudot.. 
 Mulla nimittäin oli edellisellä viikolla poksahtanut jugurtti reppuun, jaja mun piti käyttää toista reppua. Ja mun enkunkirjat oli sitten tietenki jäänyt siihen toiseen reppuun, enkä ollu älynny mitäään ;( 
JES, heti ekana päivänä sitte sikana läksyjä ahh ♥ (Tosi kiva :s) 

Ja mun eilinen synttärilahjasaldo olikin; 40e, 50e tilille, kynä, ja tänään postissa tuli laulava rasia, jossa oli huulikiilto, huulirasva, M&M-karkkipussi, ja kynsilakka ♥

Jeppaa, nyt kiitos huimille kolmelle uudelle lukijalleni. :) Kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos! Päivä parani heti tuon huomattuani ;) 


 Ainiin! Mullahan olikin teille pikkuinen tarinanpätkänen: 
---
"Heipsis!
Olen 11-vuotias panda ja etsin ahkeraa kirjoittelijaa. Minulla on 4 bollyä, ja 4 woobyä.
Nimeni on Christine, ja harrastan surffausta,kirjeiden kirjoittamista ja eläintenhoitoa.
Perheeseeni kuuluu minä, äiti, isä, pikkuveli, isosisko, ja toinen isosisko.
Jos tärppäsi lähetä kirje osoitteeseen: Christine Von Wooby, Bollykuja 3 b, 1234, Eteläinen Pandafornia."

Aivan tavallinen kirjeenvaihtoilmoitus, aivan. Nimeni on Henrietta, ja olen aivan tavallinen panda. En omaa bollyjä, en woobyja. Harrastan syömistä ja nukkumista. Olen ujo ja yksinäinen nuori panda.
 Siksi hainkin kirjekaveria. Avasin BestPanda♥-lehden takakannen, jossa siis oli kirjeenvaihtoilmoituksia. Silmääni osui Christinen ilmoitus. Christine oli kaikkea muuta kuin minä, varmasti kaunis, rohkea ja itsevarma. Aivan toisin kuten minä, en ollut kaunis, mutten kovin rumakaan. Olin siis keskikaunis. Omaan blondit, ruskealla raidoitetut keskipitkät hiukset, silmäni ovat ruskeat, melkein mustat.
 Äitini kokkasi puumajamme pienessä keittiönurkkauksessa ja naureskeli itsekseen.

-Mitäs sä naurat? Kysyin äidiltä kulmiani kurtistaen.
-Enpä mitään, äiti vastasi. Tuhahdin mielessäni. Minulle ei kerrottu koskaan mitään.
Sitten vasta muistin, että minulla oli asiaakin. Heilautin BestPanda♥-lehden takakannen äidin kuonon eteen. Äiti jäi tuijottamaan sinisellä tussilla ympyröimääni ilmoitusta.
-Niin, mitä hänestä? Äiti kysyi hämmästellen.
Tuhahdin toistamiseen. Äiti ei tajunnut mitään. IKINÄ.
-Saanko alkaa kirjoittelemaan tuon pandankanssa, huokaisin ja vältyin juuri ja juuri kiljumasta.
-Miksetsaisi? Äidin huulilla karehti hymy.
-Ai, niimpä.. Tajusin vasta itsekin asian hölmöyden. Voisinhan minä sen tehdä lupia kyselemäti.
-Menen heti kirjoittamaan!
Äidin tassu pysäytti menoni.
-Top tykkänään! Ensin syödään!

Nakkasin niskojani mutta tottelin silti. Huikkasin äidille kiitokset ja kirmasin kirjoituspöytäni ääreen. Kaivoin laatikostosta pinkin bollyvihkoni josta repäisin yhden sivun irti.
Kirjoitin näin:

"Hei Christine!
Nimeni on Henrietta, ja olen 11-vuotias, ja asun Pandaguayssa. En omista bollyjä, en woobyjä, en mitään. Minulla ei ole siskoja eikä veljiä, vain äiti ja isä. En harrasta oikein mitään, mutta pidän luonnossa kuljeskelusta ja piirtämisestä. En silti "harrasta" niitä. Näin kirjeenvaihtoilmoituksesi BestPanda♥-lehdessä, ja ajattelin siksi kirjoittaa. En tiedä kuitenkaan, haluatko alkaa kanssani kirjeitä vaihtamaan, koska olen (ainakin omasta mielestäni) hyvin, hyvin tylsä. Jos kuitenkin ihmeekseni haluat vastata, osoite on: Henrietta Pandalaakso, Bookworminkuja 5, 1234, Pandaguay.
Ystävällisin terveisin: Henrietta Pandalaakso"

Taittelin kirjeen siististi, ja sujautin sen kirjekuoren sisään. Nuolaisin liimapintaa kirjekuoren sulkemisläpässä, ja painoin sen kiinni. Osoitteeksi kirjoitin Christinen osoitteen, ja läppäsin vielä postimerkin kuoren nurkkaan.

-Äiti, vietkö kirjeen postiin käydessäsi kylällä? Pliiss!
-Tietenkin, muru.

Jäin odottamaan innolla.
 ---

Siinäpä;) Lisään tuon sitten ajan kanssa tonne Kirjasto-sivulle, ja lisäilen jatkoa sitten sinne niin ;)
Mitäs piditte?
Hihi ;)


Eips muuta, moikkelis ja nii ;D
-Uni



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti