sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Aargggh

Heydoo ;o 


Arrgh. Höööh. Tätä mä en anna enää ikinä mulle anteeksi, taas tuli kuukauden kirjottelutauko. Äärrh. En ihmettele jos tätä ei lue kukaan, vaikka teitä lukijoita onkin kertynyt "JO" 5 kipaletta ;) Siis en mä ymmärrä, mut mun on pakko myöntää, että mä olen alkanut... Kas... Kasvaa yli Panfusta... En kokonaan, osittain.. Mä en kerkeee postata, en kerkee käydä Panfussa... Vai onko se kerkeämisistä kiinni, eikö mua vaan kiinnosta? Vaikea juttu panduset, perin vaikea.. 

Mä en tiedä mitä Panfussa on tapahtunut, selventäskö joku pampula mulle ? ;) 

Mun on pakko kertoilla teille IRL höpsyjä, kun ei muutakaan kirjoteltavaa ole enkä taho tuhlata tätä tunnetta, kun innostaa postata;) Joten jos ei kiinnosta lain, niin skippaa TÄSTÄ lähtien ;)

Kävin kattoo yhen frendin kans meijjän kylän nuorisotalolla Risto Räppääjän ja Viileän Venlan. Oli khyllä hyvä, voisin suositella ;D Vaikka ehkä en siellä ihmisvilinässä niin keskittynytkään, kotona kattoessa ois saattanu olla parempi..
Pidin influenssan, tai ainakin mun äidin mielestä se oli influenssa. Mulle nous TÄYSIN yhtäkkiä 38 asteen kuume, joka nousi parhaimmillaan 39.5, ja pysyi koko viikon vaihtelevissa luvuissa ;s Ei ollu kivaa! 

Ja nyt on sitte hiihtoloma, meillä oli 2.3 hiihtokisat. JA vaikken koko lajista niin perusta, tulin silti jopa toiseksi ;o Wow, wowowwo.. 

JA TÄÄSTÄ alkaa Panfuisemmat jutut ;D 

Tänään, 4.3 olen ollut TASAN 749 päivää Panfussa. JIPPIJAIJEA! Sehän on kohta kaksi vuotta, :O O_O 

Ja tämän "ihanista ihanimman" syyn, sen nimittäin että bollyni karkaa pian -.- Takia en pysty hakemaan Eloiselta mitäliekkää siementä O_O Selventäkää please? 

Kiitus, jos jaksoit lukea miljoonatta kertaa Unen typeriä raapustuksia asd.... 

Byeeh, näkyillää pian ♥
-Uni 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti