keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Joulu on meni menojaan, uusi vuosi tuloillaan

Moooi ;) 


Mites teidän jouluaattosenne meni? Mulla se meni ihan.. Silleen;D Päivä alkoi sillä, kun raahauduin peitto päälläni olkkariin, ja avasin telkun. Sieltäpä sitten tölläsin, mitäpä muutakaan kun Joulupukin kuumaalinjaa;D Kävin välissä lämmittämässä itelleni glögiä. Ja sitten heräs muutkin. Olin nimittäin valvonu ihan yksinäni siellä, kun muut veteli sikeitä ;) 

Mä en oikein toivonut mitään joululahjaksi. Silti sain kaikkea tarpeellista. Sainhan mä joululahjoja etuajassakin;) Jo 16 pv tuli hamsteri♥, 22 (?) pv SodaStream (limukone♥) Ihan virallisesti ♥Joulupukkelilta♥ sain pipon, lapaset, takin, huuliharpun, kaulaliinan, huivin, maalausjutskan, Aino-tohvelit, Kinder-Nallen, tyynyn, peiton, korvikset, mukin ja suoristusraudan. Yhteisenä mulle ja mun siskoille tuli Piirrä ja arvaa-peli, sekä SodaStreamiin kola-makuaine ;) 

Mut mitä mä tässä joululahjoistani höpisen ;D Panfuun siis. 
Uudenvuoden pailut on alkaneet! (onko?o_O?) 


Jahuu ja jihuu ja jippijaijea ;) Syömistä juomista ja bilettämistä. Kelpaa! Voisinkin käydä pistäytymässä siellä huomenna, hmm. Mulla on muuten 1.1 synttärit! Jes ;D 

Uuteenvuoteen liittyen on myös tullut uusia kalusteita, ihan tsekkaamisen arvoisia! 

No, niih. Papatukseni saa luvan loppua. Heippa enskertaan! 

-Uni

Ps; Seuraavaa postausta saattaa saada odotella hieman... ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti