torstai 22. joulukuuta 2011

Otsikoton teksti x)

Moi ;')

Tuttu "Onkos täällä kilttejä lapsia?"-kysymys kajahtaa jo ylihuomenna! Mulla on jo pikkainen aavistus, mitä mä saan ;D Ja mun kummikin toi tänään mulle ihan superison pehmeän paketin, kivaa, ihansama onks se pehmee vai kova;p Mites teillä panduskaiset? 

Katoos, Uni on kerranki jaksanu panostaa tohon ulkkaan, tai sitten ei x) Juu, enhän mä jaksanut ihan uutta ulkkaa alkaa väsäilee, vaan etsin käsiini viimevuotisen talviyliksen ja tsädääm ;) Hehe, tuo ylis on sitten tuloksena.. :)  

Sitten Igluun matka käyy. 
Tännään takkasukasta saa... Joulutaustiksen! 
Hehe, meikällä on vasta 10 lahjaa noudettuna. Tänäkään vuonna ei siis tainnu tulla Super-suksia meikälle;) 

Nyt jätän teidät tylsistymästä mun tylsään tekstiin;) 

Héídåå!
-Uni

Ps: Pandskut saakin sitten olla ilman tsättiä paripv ;)) K.. Taino menkeepä lukemaan itte ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti